z ostatniej chwili
W dniach 3 i 4 kwietnia 2024 r. biuro ewidencji ludności w Urzędzie Gminy Mszana Dolna z powodów organizacyjnych, czynne będzie w godzinach od 7:30 do godziny 12:00, a w dniu 5 kwietnia 2024 r. biuro będzie nieczynne. Wójt Gminy Mszana Dolna informuje, że w dniu 29 marca (Wielki Piątek) 2024 roku Urząd Gminy Mszana Dolna będzie nieczynny Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024Wybory samorządowe 2024Pomoc dla uchodzcowkontoCyberbezpiecznyBiuletyn informacji publicznejtransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusstudiumrodoJak zatwić sprawęSprawdź kto i gdzie odśnieżaOgłoszenia WójtawyboryProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIjakości powietrzaEkointerwencja

Aktualności


Zawiadomienie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji środowiskowej - budowa stacji narciarskiej "Lubomierz SKI" w Lubomierzu

08/04/2013, dodał: Maciej Liberda czytano: 5055 razy

 

 

 

 

 

Mszana Dolna, 08.04.2013 r.


GKOŚR-6220.2.2013


OBWIESZCZENIE / ZAWIADOMIENIE

O WSZCZECIU POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 61§ 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 ze zm.) w związku z § 3 ust 1 pkt 49 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r., Nr 213, poz. 1397) zawiadamia się, że w dniu 28.03.2013 r. zostało wszczęte postępowanie na wniosek p. Piotra Popieli, Prezesa Zarządu Spółki z o.o. „Lubomierz SKI” w organizacji, Lubomierz 186, 34-36 Lubomierz, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie, na obecnie wykorzystywanych terenach narciarskich, wyciągu narciarskiego dla narciarzy średnio zaawansowanych o długości ok. 450 m. Lokalizacja obiektu jest planowana na stacji narciarskiej "Lubomierz SKI" w Lubomierzu, na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 3685/3, 3685/4, 4/3686, 3688/2 / 3, 3688 3688/5, 6/3688, 3688/7, 3693/2 / 3, 3693 3693/5, 2/3694, 3694/3, 4/3694 3695, obręb Lubomierz, gmina Mszana Dolna, powiat limanowski, województwo małopolskie.
Zgodnie z art. 77 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska i zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz uzgodnień. Zgodnie z art. 35 § 5 K.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. Na podstawie art. 41 K.p.a w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu a w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Zgodnie z art. 10 k.p.a. strony mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym o prawie do przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków w postępowaniu dowodowym. Z uwagi na liczbę stron przekraczającą 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, w dalszym toku postępowania będzie stosowany przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zgodnie z którym w postępowaniu zastosowano powiadamianie publiczne poprzez umieszczenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu, oraz Urzędów Gmin z obszaru koncesji oraz na stronie internetowej Urzędu (BIP).
Z zakresem przedmiotowego przedsięwzięcia oraz dokumentacją sprawy, strony mogą zapoznać się w tut. Urzędzie Gminy, w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530), pokój 39 – referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa tel. 0183310009 wew. 339.

 

Wójt Gminy
Mszana Dolna

/-/ Bolesław Żaba