z ostatniej chwili
UWAGA !!! Od 1 paździenika zmiana godzin pracy urzędu, PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA 7:30 - 15:30, CZWARTEK 10:00 - 18:00, PIĄTEK 7:00 - 15:00 W związku ze zmianą godzin otwarcia Urzędu zmianie ulegają godziny funkcjonowania KASY URZĘDU: WTOREK 8.00-12.00, ŚRODA 13.00-15.00, CZWARTEK 10.00-14.00 SPRAWY ZWIĄZANE Z EWIDENCJĄ LUDNOŚCI ORAZ Z DOWODAMI OSOBISTYMI ZAŁATWIANE SĄ W GODZINACH: PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA – OD 7:30 DO 15:00 CZWARTEK – OD 10:00 DO 17:30 PIĄTEK – OD 7:00 DO 14:30
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejCyberbezpiecznytransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusDziennik WójewództwarodoJak zatwić sprawę„Wdrożenie Programu Ochrony Powietrza w Gminie Mszana Dolna”Ogłoszenia WójtaProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIZakup strojówjakości powietrzaEkointerwencja

Komisje Rady Gminy


I. Komisja Rewizyjna

 

  1. Radny Nawara Krzysztof             -     
  2. Radna Marszalik Joanna            -        Z-ca Przewodniczącego  Komisji
  3. Radna Majda Maria
  4. Radny Nieckula Józef
  5. Radny Niedojad Krzysztof

 

II. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

 

  1. Radny Niedojad Krzysztof         -        Przewodniczący Komisji
  2. Radna Góralik Monika           -        Z-ca Przewodniczącego  Komisji
  3. Radny Kaleta Piotr
  4. Radny Nawara Krzysztof
  5. Radny Kaleta Tadeusz

 

III. Komisja Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego

 

  • Radny Grzędziak Adrian          -        Przewodniczący Komisji
  • Radna Barnowska Joanna        -        Z-ca Przewodniczącego  Komisji
  • Radny Kaleta Piotr
  • Radny Nawara Krzysztof
  • Radny Wojciarczyk Jan

 

IV. Komisja Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Porządku
     Publicznego

  1. Radna Marszalik Joanna         -        Przewodniczący Komisji
  2. Radny Kubowicz Rafał            -        Z-ca Przewodniczącego  Komisji
  3. Radny Choragwicki Jan
  4. Radny Grzędziak Adrian
  5. Radny Dąbrowa Mateusz

 

V. Komisja Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej

 

  • Radna Góralik Monika           -        Przewodniczący Komisji
  • Radna Majda Maria               -        Z-ca Przewodniczącego  Komisji
  • Radny Dąbrowa Mateusz
  • Radna Barnowska Joanna
  • Radny Chorągwicki Jan

 

Do zakresu działań poszczególnych komisji należy:

 

Komisja Rewizyjna

 

  • Komisja Rewizyjna opiniuje wykonanie budżetu Gminy i występuje z wnioskiem do Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Wójtowi oraz wykonuje inne zadanie wynikające z przepisów prawa.
  • Komisja Rewizyjna na zlecenie i w zakresie określonym przez Radę Gminy dokonuje kontroli działalności Wójta Gminy,gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Gminy;
  • Komisja Rewizyjna wykonując czynności kontrolne:
  1. kontroluje realizację uchwał Rady Gminy,
  2. kontroluje i opiniuje działalność Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych gminy w szczególności działalność finansową,
  3. kontroluje realizację wniosków i interpelacji,

 

Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

 

 Do zadań Komisji Skarg, Wniosków i Petycji należy analiza i opiniowanie skierowanych do Rady Gminy:

  • skarg na działalność Wójta Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych
  • wniosków
  • petycji

 

Komisja Budżetu , Finansów i Rozwoju Gospodarczego

 

  • opiniowanie budżetu i planów finansowych
  • bieżącej perspektywicznej polityki gospodarczej Gminy
  • polityki podatkowej, a w szczególności podatków i opłat lokalnych
  • działalności gospodarczej osób fizycznych i prawnych
  • gospodarowanie mieniem,
  • przeciwdziałanie bezrobociu.

 

Komisja Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska , Rolnictwa i Porządku Publicznego do zakresu działania której należą sprawy :

 

  • ładu przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i przyrody oraz gospodarki wodnej,
  • gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego,
  • wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz.
  • lokalnego transportu zbiorowego,
  • gminnego budownictwa mieszkaniowego,
  • targowisk i hal targowych,
  • zieleni gminnej i zadrzewień,
  • porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, w tym wyposażenia i utrzymania gminnego magazynu przeciwpowodziowego.,
  • rolnictwa i leśnictwa,

 

Komisja Oświaty, Kultury, Sportu , Zdrowia i Opieki Społecznej do zakresu działania której należą sprawy :

 

  • przedszkoli i wychowania przedszkolnego,
  • szkolnictwa podstawowego, gimnazjalnego, ogólnokształcącego, zawodowego i innych placówek oświatowo-wychowawczych,
  • kultury i sztuki, w tym bibliotek,
  • wypoczynku, kultury fizycznej, terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych,
  • klubów sportowych,
  • zdrowia, opieki społecznej, środowiskowej i medycznej, w tym ośrodków zdrowia, profilaktyki uzależnień i przeciwdziałanie alkoholizmowi